var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

@ Maya

Nu sitter jag hos maya fast hon äter så facerapeade henne >;D Hahaha vi har typ pluggat lite och sånt, och det har vell inte vart skojigt med att plugga... Det typ spöregnade idag så jag blidde blöööt D: Inte okej asså!!! Btw så är det fredag imorn och det är fett nice, det känns som veckan bara svischat förbi!!! Fast jag va ju borta 1 dag och nån lektion på måndagen...
Jag tycker faktsigt att ni ska komentera mer på min blogg för att det blir mycket roligare då+ att om ni har en fråga så är det bara att fråga på!!! ;D
Och nu ska ni få se en bild ...

Jag har gimpat alldeles själv ^-^ Visst e den cool?! :D
Gjorde maya till ett emo och det var skojigt


Kommentarer
Postat av: KH freak

Niiiiiiice :DDD <3333

2011-10-06 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0