var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mormor kommer idag ^-^

Pallar egentligen inte vara social men eftersom vi ska fira brorsan typ och det är mormor så kan jag ju inte bara låsa in mig på rummet... Sitter i alla fall med pyssan i knät och hon har ena tassen på min arm :P Aja... Ska gå och äta nåt nu.
Har stor lust att baka cupcakes så ska fråga mamma om vi kan köpa ingredienser till cupcakes.....  Nu har jag frågat och väntar på ett svar... hon vet inte ritkigt... Får kanske göra cupcakes
Ska göra Kakmontret cupcakes ^-^ Thihiihih
Nu äter jag frukost så hejdå bloggisläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0