var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjukling

Efter svenskan kände jag att jag inte orkade längre och gick hem, frös jätte mycket och hade haft ont i huvudet sen NOn+ att jag hade ont i halsen... vilket jag fortfarande har
Så hoppas jag blir bättre till imorn eftersom vi har läxförhör/prov typ :P
Btw så tänkte jag tipsa om ett awesome band som heter Sixx Am. Deras första album The heroin diaries är baserat på Nikki Sixx(basist i Sixx Am & Mötley Crue) bok som har samma namn som albumet och handlar om hans liv från tiden(86-87) när han levde som missbrukare. Jag har själv inte läst boken men min mamma har det och den ska vara riktigt bra, tänkte och läsa den faktisgt!
Men låtarna handlar mycket om att alla ska vara sig själva och lite smått och gott eller vad man ska säga :P Men låtarna har ritkig fin innebörd och är helt klart värt att lyssna på. Alla låtarna är inte hårdrock (t.ex Skin) så jag tycker ni ska gå in på spotify eller vad ni lyssnar på och tar er tid att lyssna på texten.
Min favorit låt är Skin den har en så fin text att man börjar gråta dom första gångerna man verkligen lyssnar på texten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0