var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ska ta och äta och sen ringa Pelsa

Så det här blir väl ett jätte tråkigt inlägg tyvär men jag kommer vara en duktig flicka och ta med kameran så det blir bilder ^-^ Känner att min blogg har för lite bilder i sig, och sen tänkte jag försöka göra en ny design snart men måste få lite insperation först... Asså ni är typ fett med elaka när ni inte komenterar D: Kan ni inte försöka komma med lite förslag till min nya design för annars kommer inläggen fortsätta bli såhär tråkiga utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0