var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Söööööööv dags

Sitter med pyss i knät ♥ Myysiiigt
Sen har jag och Maya ett utbytningsprojekt :D Hon har min keps och jag har hennes blå(verkligen BLÅ) byxor ^-^ Thihihi
Btw så ska jag sova nu så att jag kan gå upp tidigt imorn och kunna platta håret och sminka mig. Ville vell bara säga att jag lever och förhopnings vis gör det imorn oxå...(Fråga inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0