var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Städa lite...

Ska ta och städa lite för idag ska ju maya sova hos mig *happyface*
Och så kommer vi sminka oss tillsamans och allt kommer bli jätte kul ^-^ Vi har lixom  sett fram emot halloween i snart ett år nu :D Och för att berätta lite så att alla förstår:
Varje år på fredagen innan höstlovet sätter elevrådet upp en tävling där man får komma utklädd till skolan och sen så får alla rösta en gång var på den man tyckte såg bäst ut eller var läskigast!
Sen på julavslutningen(så var det förra året) då avslöjar dom vilka som har vunnit. Det är en tjej och en kille som vinner för att tjejer är ju lite mer med att sminka sig och då kanske dom har ett "övertag", Nää :P men det ska ju vara så rättvist som möjligt ^-^
Jag hoppas heeelt klart att jag vinner i år för att det här året kommer bli EXTREMT!!!!!
Btw så är det ingen, och då menar jag INGEN, som vet exakt hur jag ska se ut...(knappt jag heller...) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0