var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Cod :D

Jag och maya satt och nördade Call of Duty och set va riktigt nice ;DDD Vi är typ fett grymma på det för att vara nybörjare faktiskt ^-^ Thihi :D
Vi ska fortsätta spela det en annan dag och vi kommer säkert så en massa fans för att vi är såå otroligt duktiga på det *host* ;D
Men vi va seriöst ganska duktiga ^_^
Btw så har jag bytt bok nu på svenskan och jag tror den kommer att vara lite lättar än den andra ... Har läst liiiiiite av den innan och av det jag läste så verkade den riktigt bra faktiskt :) Ska försöka fixa den där videon sen men nu tänkte jag gå in till mig ...
Bye :D

Kommentarer
Postat av: Maya

Vill du spela imorgon ?? ^^ :D

2011-09-19 @ 21:38:36
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!

2011-09-20 @ 13:38:14
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0