var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

:D Känner mig glaaad

Känner mig glad idag och hoppas det fortsätter ^-^
Det här kommer säkert låta lite elakt och så men efter det som hände igår så har det "lättat" och jag går inte runt och tänker lika mycket och kan typ bara va... Nu kommer ni säkert tycka att jag är elak men aja, bryr mig inte om anonyma personer...
Aja... Ska göra lite grejer nu så BYE BYE Lilla PAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0