var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dags att fixa sig då ^-^

Ska nog bara ta och sätta upp håret idag och sen hitta nåt skojigt att ha till :P Och vet ni en till grej ... Jag är hemligt kär i mayas hund rocky :O Han e typ fett sööööt och älskar lukten a hund :D Kanske snor med mig honom i min väska nästa gång jag ser honom ... så akta dig maya ;D
Thihi ^-^
Men måste nog börja ta och fixa till mig nu eftersom jag ska träffa rim sen oxå . Men jag hoppas ni har en bra dag och kan försöka blogga med mobilen då och då så att det blir mer inlägg på dagarna... Btw så ska vi repa idag och det kommer nog bli niceigt ;DDD

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg du har! =)

2011-09-13 @ 13:08:20
URL: http://shinystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0