var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dags att soooova

Ska sova nu så tänkte mest säga gosnatt och vet inte om jag bloggar imorn innan skolan men kanske mobilbloggar... Ska i alla fall dra till pappa efter skolan imorn och träffa honom lite och sen hämta några grejer och sen dra hem... ;P Försöker lägga upp lite planer hela tiden så att det blir bättre så.
Sen försöker jag att komma på nått att göra på min FEST på lördag ;D
Kommer nog bli ganska nice faktisgt ^-^
Fast nu blir det ju FEST HOS NATTIS :D

Kommentarer
Postat av: kompis-problem!!

hej,det här kanske inte riktit hör till sovande me jag har en kompis hon heter ******* det känns som om hon inte vill vara min vän längre och att vi börjar glida isär!!!! jag vet inte om jag borde försöka behålla vänskapen elr bara släppa det?????

snälla svara!

2011-09-09 @ 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0