var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Frukost Yummi

Ska ta och äta lite frukost nu och sen börja fixa mig ^-^ Gjorde pärlplattor igår och blev riktigt nöjd ^-^ Thihi Är riktikgt trött Men måste ju gå till skolan ... Får vell försöka överleva dagen men om jag inte gör det så vill jag bara säga att jag älskar min lilla blogg och mina läsare ♥ Och btw så kommer det här bli mitt 840 inlägg :D Så det ska vi fira på eftermiddagen ;D
Thihihihihi

Kommentarer
Postat av: KH freak

Sötnosar <333 always in mah heart <3333

2011-09-21 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0