var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hallojs i lingonskogen ^_^

Kände att nu ville jag blogga så här är jag :3
Gick runt igår och ville blogga faktisgt... Asså jag är inte ämnad att ha blogg pauser om det finns en dator i närheten ;P Men mår i alla fall bättre och har gjort nya naglar, eller målade dom i förrgår tror jag... Aa det gjorde jag nog ^-^
Men ska nog fixa om dom på måndag eftersom jag fyller 13 på tisdag vill jag ha mycket grejer på naglarna då :D Men då måste jag hitta ett bra lim eller nått... till alla stenar :D
Har ni nått förslag på färg??
Btw så kanske jag kan visa mina(och mammas) nagel grejer ^-^ Skulle inte det va lite skojigt? tror nog jag fixar det idag. Efter att jag har städat....
H A T A R A T T  S T Ä D A M I T T  R U M

Hoera! #Beautypolish is jarig! Win één van de twee setjes met kleurlenzen incl. vloeistof en gouden doosje!

Kommentarer
Postat av: vira

sv: Då är vi matsoulmates ju!? :D

2011-09-04 @ 12:41:43
URL: http://kandylandy.se
Postat av: KH freak

She's mine >:D mohahaha >xD

2011-09-04 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0