var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn blire...

... SKOLFOTO!! :D
Hoppas jag blir bra i år!
Så ska färga om håret idag och ni kommer aldrig gissa vilken färg, för jag säger innan ni hinner gissa! Det kommer Bli SVART!! ;D Eller ska bara färga utväxt och lägga till lite i hela håret för mer "glans" eller vad man ska säga. Tänlte även använda min ansiktsmask jag fick när jag fyllde år ^-^ Den är chooooklad :D Var btw i liljeholmen idag med maya för jag skulle köpa hårspray och då köpte hon sånnahär mini flingpaket så hon hade väskan full med flingpaket!! xD
Shhh don't tell anything

Kommentarer
Postat av: Maya

I <3 flingor! Har faktiskt 6 st i väskan och dom gör så att jag nt får plats med läxböcker..jaja..flingor som flingor :)

2011-09-27 @ 00:01:51
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0