var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kommer inte ihåg att jag ...

...gick till min säng igår.
Va typ helt däckad igår och somande på soffan, men kommer inte ihåg att jag gick till sängen eller tog bort sminket. Det va i alla fall kul igår och jag fick fin fina presenter ^-^ Men jag orkar inte blogga om det men tänkte lägga upp en video sen och visa vad jag fick ;P Orkar inte att fota, ladda upp, lägga in och skriva :/
Ska i alla fall till pappis idag igen och stanna där över dagen typ och så.
Hejdå!
Jag och Elsa igår♥

Kommentarer
Postat av: Cookie

Tjena! har två tävlingar i min blogg



1: http://cokiies.blogspot.com/2011/09/veckans-blogg.html#comments



2:http://cokiies.blogspot.com/2011/09/tavling.html



kanske är det du som blir vinnaren? :D

2011-09-11 @ 19:43:32
URL: http://cokiies.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0