var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

MACKA :D

Sitter och äter frukost och sen är det bara att fixa sig och springa :O Till skolan... eller nee jag ska ju åka buss. Sen ska jag nog öva på spanskan och lite sånt sär små joxs ^_^
Har ont i halsen men hoppasd det går över senare...
Vet ni...
Att jag ÄLSKAR att sjunga när jag ska typ bada, asså INNAN när man håller på att fylla på bad karet för då hör ju ingen! ;D
Så då står jag framför spegeln och tränar... Shhh säg inte till nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0