var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

PANCAKE :D

Idag ska jag ha pannkakor till lunch ^-^ Ska gå och fixa dom nu så det blir ett kortis inlägg. Jag hoppas att ni inte tycker jag är allt för tråkig som inte bloggar så långa inlägg nu för tiden men ska verkligen bättra mig . Btw så ska jag träffa min Pelsa imorn ^-^  Så vi får prata mer ikväll på fejan ♥ Nu kommer i alla fall en jätte fin *host* bild *host* !
Oj vad vacker......

Kommentarer
Postat av: KH freak

Sötaste juuu :D <333

2011-09-24 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0