var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

PARTY :D

Idag blire party/tjej middag hos miij ^-^
Det kommer nog bli fett nice och vi ska köra singstar äta, äta lite till och typ snacka antar jag :P Sen ska jag såklart öppna mina paket :D
Sen ska jag lägga upp en video där jag sjunger på Fejan, eftersom jag hade en status grej oh så ;P
Hoppas ni ser vad det står... Vågade inte göra den större så att allt skulle bli gigantiskt!
Aja...
Men nu ska jag börjaa fixa mig och sen blire lite små stuffs att fixa till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0