var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjukling

Vaknade och kände mig lite illamående och ohade ont i huvudet, sen blev det nästan värre för jag fryser jätte mycket nu... Så jag är hemma idag D:
Ska kolla på film idag och bara mysa, sen ska jag hem till pappa senare, men måste vänta på mamma för hon glömde nycklarna hemma så om jag inte är hemma så kommer hon inte in.
Kommer nog bilder och sånt i helgen men nu ska jag bara ta det lugnt såå...
Bye bye blåbärspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0