var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar på tal

Asså om ni kännt varandra i flera år så borde du prata med henne om det för att det kanske inte är så kul att förlora en sån lång vänskap, men om ni känt varandra i typ 1 år så kanske ni inte riktigt bara är menade att vara kompisar, men du borde i alla fall prata med henne. Ibland känns det som om man är onsynlig och inte betyder nåt men man kan missförstå allt! Så prata med henne om vad tycker och tänker, hon kanske förstår och jag hoppas allt blir bra :)

Ska typ fixa naglarna nu och troligen bada men vet icke!
Sen vet jag inte riktigt hur jag ska ha håret imorn... Så ni får hjälpa mig på traven
1. Lady gaga style
2. Tuperat
3.Jätte fluffigt
4. lockigt
5. Lite fluffigt
Så vad tycker ni???? Ni måste svara typ ikväll nästan och alla som svarar är awesome och coola ^-^ Men inte lika awesome och koola som mig men aja ;D Och jaaa det heter KOOLA för lixom kossor är coola så då blir det koola :D

Kommentarer
Postat av: KH freak

Lockigt :D!!! <3

2011-09-09 @ 23:57:36
Postat av: EpicWaste

tuperat! ;)

2011-09-12 @ 01:29:43
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: linnea

snygga frisyrer! ;)

2011-09-12 @ 23:40:50
URL: http://littlemslinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0