var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Take that shackles of my feet so i can dance

Repade idag och livet flyter vell bara på. Asså jag har noll blogginsperation så om ni har några tips om vad jag skulle kunna gööra för att få den tillbaka så skulle jag bli glad :) Kanske ska försöka ta med kameran till skolan? För då blire ju mer bilder ^-^ Och en blogg utan bilder är som ett liv utan svek!
Asså omg! Jag försökte få igång min kamera nu men deet gick typ inte :O Tänk om den är trasig D: Då kommer jag sörja och då kommer jag verkligen inte vilja blogga DDD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0