var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tandläkarn

Ska vara hos tandläkarn idag vid 10-tiden, så jag stannar hemmaoch åker till skolan efter... Sen är jag täpt i näsan och hostar lite, får hoppas att jag blir bättre tills min fest.
Sen känner jag mig bara allmänt nere och typ... deprimerad? nää det är inte rätt ord men typ ... jag vet faktisgt inte, men ska fota det jag fått idag och lägger upp det ikväll om jag inte glömmer bort det helt!
Längtar tillbaka till när jag va liten, man hade inga bekymmer och kunde bara va och inte tänka på allt annat.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kraam

2011-09-07 @ 09:52:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: :d

ASSÅ du e så sjukt söt där

2011-09-08 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0