var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tar som en mini bloggpaus

Kommer nog inte blogga nått under helgen kanske nått ynka inlägg. Och anledningen till detta är för att jag ska fixa och städa och fixa lite till i helgen eftersom jag fyller år på tisdag så jag måste fixa, sen tänkte jag ha fest eller typ tjej middag :D Så ska ju fixa en massa i mitt rum och fixa mer sånt små stuff ^-^
Asså jag vet att min blogg suger just nu, men vet seriöst inte vad jag ska skriva om, men på måndag ska jag börja ta tag i bloggen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0