var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I need a miracle!

Blääääää
Trodde att påsklovet skulle bli så jävla nice, men det känns... dött? Trodde jag skulle hänga en massa med kompisarna och så, men det kommer nog sluta med att jag sitter hemma -.-
Ska fixa om i mitt rum snart och så... Så jag måste rensa en massa och fixa om hur mycket som helst, men idag vill jag träffa mina kompisar! Får väl messa nån trevlig person och kolla om den har nåt orligt för sig.
Vill inte sitta hela lovet framför en dator eller bara fixa i mitt rum! Det är tråkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0