var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Idag ser jag ut såhär

Tjocktröja - Gårn
Strumpbyxor - H&M
Knästrumpor - Shock
Så det är väl så jag ser ut idag ^^ Nu sitter jag och pumpar musik i hörlurarna :3 Har suttit och gjort en massa naglar idag och igårkväll, såg att mamma köpt lösnaglar så jag var ju tvungen att göra några, och man kan ju inte direkt säga att dom är normal långa... Men dom är heeeeeelt galna :3
De första som jag gjorde har halva nageln rosa, den andra halvan blå med svart graffiti nails och ett guldigt sträck mellan de två olika delarna :3 Blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet så varför ska inte ni få sen så nu kommer det lite mer bilder ^^
Det var dom de :3 Men dom lila ska jag ha till halloween och då kommer det se ut som klor ^^ Hihiihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0