var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

PSP <3

Har suttit i över 20 timmar snart med att bara kolla på PSP, paintball serie typ. Det är askul imo för jag älskar paintball och allt som hör till, samma sak med att folk älskar att kolla på fotboll och hockey, bara att jag gillar en annorlunda sport :P
Min mask kommer på tisdag eller onsdag så det är jag också asglad för :3 Sen hoppas jag att vi ska träna imorn men tror inte det blir något :/
Imorn fortsätter också PSP men tyvär ska vi repa på gården så jag kommer nog inte kunna kolla så mycket D: Jag och Klara kommer deppa som in i helveeeete(hel-vete) eftersom vi inte kommer kunna kolla på psp D: Wäää
Nu tycker ni säkert att jag är astragisk men varför skulle jag bry mig? ;) Jag älskar paintball så låt mig göra det.
Min älskling ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

Daniel Zaleski! <3 :D

2012-04-22 @ 01:07:00
URL: http://harrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0