var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sugen på glass!

Har mått illa hela dagen så till slut gick jag och la mig och sov tills det blev middag.
Har tröttnat nu på att må illa eftersom jag mått illa typ varje dag i snart en veckas tid -.- Men nu ser jag verkligen fram emot påsklovet, får hänga med kompisar och mysa med familjen :3
Ska också fråga om jag får låna pappas kamera så att jag kan fota lite bilder till en ny design och sen ska jag fota en massa saker så vi kan sälja dom, så att jag kan få pengar till paintballen ^^ Thihi Är astaggad på att köpa mask och markör så att jag kan börja spela nångång, börja spela mer "på riktigt".

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

stackare, hoppas du kryar på dig! :) <3

2012-04-06 @ 20:32:52
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0