var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Bula i pannan... Like a Sir!

Idag har varit en trevlig dag :)
Först träffade jag Lorena och vi lekte runt som vanligt, sen drog jag till Klara och åkte med henne och Maya till Apg och lirade paintball med en kille som heter Bosse, vi tränade och fick tips av honom som gör så att vi spelar bättre, både individuellt och som ett lag :)
Jag känner mig asgrym som typ snubbla det första jag gjorde i ena matchen :D Värsta faceplanten(?) men jag kom upp på ben igen sen :D Men den matchen blev jag även skjuten i både huvudet(2ggr) och i magen. Nu kanske ni tror att jag fuskar, men det är så att sålänge inte bollen går sönder och man får färg på sig så är man inte ute. Den första bollen snuddade bara ovanpå mitt huvud och den andra fick jag precis över masken så jag har värsta bulan i pannan :D Men den i magen fick jag när jag var påväg ut från banan xD Maya råkade skjuta mig i magen när jag precis reste på mig men det gör inget, för det gjorde inte ont, blev bara lite förvånad :P
Men jag måste tvätta mina grejer nu eftersom att jag fick en bollsprängning(?) så det är färg i hela pipan :P
Men jag ska gå och göra det nu så vi får höras lite senare!
En liten trevlig bild från Paintball SM i Uppsala

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag är dock lite stolt över att jag sköt dig i huvudet även om jag råkade träffa din mage också :P

2012-08-03 @ 00:31:08
URL: http://sotiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0