var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Do you wanna play a game?

Lekte runt för några nätter sen och då blev det såhär:
Inte för att det är världens bästa bilder men dom får duga ^^
Nu sitter jag mest och kollar på mitt lilla mobboffer när han springer runt i mitt täcke som den lilla tönt han är :D Min lilla Gremlin har växt upp *snyft* :')
Jag ska försöka fixa bilder på honom innan han flyttar eftersom att han är så charmig, och nu kollade han på vad jag skrev också :P
Asså seriöst, han är heeeelt speedad nu xD Han hoppar runt i täcket som ligger i en hög, men det finns inget riktigt att jaga :P
Nu har han typ grävt ner sig i ett hål :P
Nää nu har ni fått läst tillräckligt om mitt mobboffer, men jag bloggar mer imorn om hur den dagen blir!
Jag skulle seriöst behöva en almenacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0