var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Frulle!

Sitter och äter frukost nu vilket ni säkert tycker är super intressant, men det är det nog inte...
Idag i alla fall så ska jag dra och träna med min muskoilis-kompis Klara så det ska väl bli trevligt :) Imorgon är ju Pride paraden så då ska jag åka och kolla för alla har såååå färgglada kläder :D Sen på söndag så ska jag spela paintball igen som den tönt jag är :P
Sen har jag typ tusen myggbett och träningsvärk i överarmen D: Haha men det är jag ändå glad över, det med träningvärken då, eftersom det betyder att jag har pressat min kropp=att jag har jobbat/tränat bra :D WOOHOOHOO
LÄNGTAR SJUKT MYCKET TILL KENT KONSERTEN(19) SÅ VARJE GÅNG JAG TÄNKER PÅ DET VILL JAG BARA HOPPA OMKRING! Sen är jag väldigt säker på att jag kommer gråta under konserten för att låtarna har verkligen SJÄL! Dom har så stark betydelse!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0