var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Happy girl?

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra så vi får se :)
Tänkte i alla fall sätta mig och läsa Julia tidningen som kom idag :D Happy girl?
Sen på onsdag blir det mer paintball så det är ju asnice!
Nää nu tänker jag ta nånting att mumsa på, hejdå alla små söta gulliga personer ute i världen!

Kommentarer
Postat av: Sophie Larsson

Har du en android mobil?
har just nu lagt ut tips om hur du kan göra den lite snyggare och lite fränare med bara några gratis appar! Kolla in och säg sen vad du tycker :)

http://autophoto.blogg.se/2012/august/for-android-phone.html#comment

2012-08-07 @ 13:42:16
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Hoppas du har en solig tisdag! Här i uppsala är det molnigt/regnigt :/

2012-08-07 @ 16:36:00
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0