var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hat mot min video!

Gjorde VÄRSTA coola videon där jag skulle visa mitt rum och min nya grymma tv! Men videofyme vill visst inte att man går ifrån datorn för då antar den att man har loggat ut/slutat använda datorn helt, vilket slutade med att min video som hade laddat upp sket sig! Bara så trött så jag orkar seriöst inte fixa den -.-
Sitter i alla fall och tråkar runt och längtar till att Psp ska börja! Börjar vid 1-2 imorn så det är ju lite dumt :/ Ska i alla fall försöka fixa så att vi kan koppla in datorn i tv:n så att det blir större bild :D
Ska försöka fixa klart mitt hår i helgen också! Tror att jag kommer köpa blekning på lördag eller söndag för jag vill verkligen att det ska bli klart nu :3
 
Lite av min inpiration till mitt nya hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0