var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Helt slut!

Igår så drog jag till Grönan med Linda och Maya, Cici och Klara skulle också med men Cici fick inte och Klara hade glömt gröna kortet och sen pallade hon inte komma tillbaka :c Men där såg vi i alla fall Norlie & KKV, det var väl helt okej, inget kommer kunna slå Kent konserten♥
Idag ska jag förbereda det sista inför skolan imorgon och sen ska jag träffa en person... Ojojoj så hemlig jag är ;o Kommer nog uppdatera mer idag, men eftersom att det inte är mysigaste vädret så blir det nog inge dagens outfit. Jag hoppas i alla fall att alla får en härlig skolstart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0