var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Höftben!

Min uppdatering har varit sämst nu i några dagar eftersom att Klara har sovit här hela helgen plus att det har varit PSP så jag har verkligen inte haft lust att uppdatera... Men sånt händer ibland c:
Vi har i alla fall lekt runt som dom töntarna vi är. På fredagen kom Klara hit vi 11 och åt frukost med mig, sen kollade vi på det efterlängtade Paintball Sports Promotion :D I lördags åkte vi till stan och köpte present till Maya som fyller år på onsdag c: Sen köpte jag även Swiss Miss och en till blekning så nu har jag fixat klart håret, har precis duschat så bilder kommer nog ikväll :3
Sen mös vi framför Psp och sommarkrysset, Dead by April uppträdde ju där så jag satt fastklistrad framför tvn :D Hade varit där och så om det inte vore för Psp :/
Söndagen blev en paintbal dag, vi drog till Apg och spelade, askul! Utom att jag blev muggad så jag har 3 märken :o Han sköt ena skottet rakt på höftbenet! Gjorde asont! :c Men men :]
Ska nog måla naglarna snart och fixa runt lite, måste städa mitt stökiga rum! Sen ska jag nog försöka fixa lite mat och dansa Zumba ikväll :DDDDD Happy! Imorgon blir det Ung08 och på onsdag så blir det firande av Maya! Kommer försöka fota så mycket som möjligt eftersom bloggen blir roligare då :D
Kan ju inte säga att mitt face är det vackraste så det får bli en sånhär bild :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0