var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

I do not recognize myself anymore!

Har suttit och lekt lite som ni kanske ser...
Från början så skulle det vara lite seriöst men det spåra ur och nu är det nån sorts Creepy Doll sminkning ^^ Men jag diggar den! Sen på bilden när jag håller min voodoo docka så ser jag ju heeelt vrickad ut! Haha Licksom mina ögon är heeelt olika typ xD
Men ja det var väl det som jag har gjort nu ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :) - Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-08 @ 01:57:15
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: b

Tycker att det blev skitsnyggt! Ser läskigt ut men på ett vackert sätt.

Svar: Tack :) Va kul att du tycker så C:
Nattis

2012-08-09 @ 18:45:00
URL: http://thebloodcountess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0