var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorgon är det Rockbjörnen!

Jag vet inte vad jag ska göra riktigt, ska fixa en ny desgin men vet inte riktigt hur den ska se ut :/ Sen på torsdag nästa vecka så fyller den här filuren år så jag vill bara att tiden ska komma dit så att det är avklarat så att jag kan börja tänka på nästa grej!
Sprang i alla fall med Klara idag och vi sprang på 13 minuter vilket är ett stort framsteg! För kanske 2 veckor den så sprang vi på 20-25. Känner mig riktigt stolt :)
Men nu har ju skolan dragit igång på riktigt så jag försöker att verkligen sattsa nu! Vi har ju nya lärare i 3 ämnen så jag måste ju verkligen visa vad jag kan :)
Försöker att koncentrera mig så mycket som möjligt på lektionerna men jag har tankarna på andra ställen... Jag vill inte prata om det, men det är även en av anledningarna till att min blogg suger just nu...
Mina fina pojkar som jag kommer få se imorgon :DDDDD TAGGAR TILL LITE HÖGRE ÄN VANLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0