var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Inspirationen på topp!

Känner mig mycket bättre idag!
Fick en massa inspiration och satte mig och lekte runt i min klädkammare! Det blev mycket snyggare och renare nu! Sen satte jag mig och kollade mina pengar, och vad jag ville köpa. Så det blir väl en liten shopping runda snart :) NICE! Sen har jag suttit och ritat upp massa outfits i min lilla bok ^^ Så när jag inte har någon inspiration så är det ju bara att kolla i den.
Jag fyller ju år om mindre än en månad också så jag försöker att hitta saker jag vill ha :3 Vill ha massa presentkort till Shock i alla fall, för jag vet att jag alltid vill ha saker därifrån och då är det bra om jag kan köpa dem sakerna ;)
Sitter i alla fall och lyssnar på Kents Setlist till 19 :3 Eller jag antar att det är dehär låtarna eftersom nästan alla deras setlist ser likadana ut! Ni fattar nog inte hur mycket jag längtar till 19!!! Jag typ skriker av glädje bara jag tänker på det :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0