var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Jag vill känna dina andetag mot min hud!

Jag vill höra din röst!
Jag vill se dina läppar le!
Du har sagt att du vill träffa mig, bevisa det!
Låt mig få vara med dig utan att ha nånting att bry mig om.
Skriv till mig att du vill träffas nu, och låt mig få hålla din hand. Låt mig få gå nära dig i timmar, bara för att få veta att du verkligen finns där.
Va inte rädd för att göra någonting, jag blir bara glad om jag ser ditt namn ploppa upp i min mobil, riktigt glad.
Jag vill att du ska få vara dig själv med mig, inte att du måste känna press på något sätt.
Låt oss sitta och spela tv spel i timmar, utan att bry oss om omvärlden, låt oss bara få vara dom vi är♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0