var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kalas idag C:

Eftersom Maya fyller år idag så ska vi fira henne på ett trevligt sätt, vi ska dra in till Rålis och kolla på sommarbio! Det kommer bli asmysigt eftersom att det blir hela tjejgänget som kommer ^^ Jag kommer fota så mycket som jag orkar så att ni får se hur vi firar varandra på vårat lilla sätt :P Men i alla fall så ska jag ta nånting att äta och sen fixa klart mig, ska försöka fixa dagens outfit bild men vet inte om det blir så... 
Sticker hem till klara också vi halv 5 typ eftersom att vi måste fixa lite grejor c: Heheheh
Och bara för att ni är så snälla så ska ni få se en bild från typ dagen innan jag färgade håret... ^^
Mitt hår var sååå fluffigt den dagen :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0