var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

MÅSTE SOVA!

Måste nog ta och sova nu eftersom att jag ska upp runt sex-halv sju -.- Jag och Klara är så coola så vi ska vara där runt 9 :3
Kommer ju ha ganska mycket tid på mig att blogga där så det blir väl någon uppdatering någon gång. Är så otroligt peppad så jag vet inte om jag kommer kunna somna, men det måste jag!
Ska försöka torka håret och sen fixa det sista till imorgon!
GODNATT!
Fina Joakim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0