var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Random saker om mig?

•Jag verkligen ÄLSKAR lösögonfransar ^^ Tycker att det blir finare då c: Skulle använda lösögonfransar varje dag om jag hade fler par ^^
 
•Jag är väldigt kär i en kille, men är sjukt rädd för att bli sårad igen.
 
•Jag är jätte rädd för att dö, sen vill jag inte växa upp. Jag saknar redan allt!
 
•Jag är rädd för att börja älska någon igen. Förra gången jag gjorde det och när allting tog slut så grät jag i timmar, jag satt bara helt tom och fattade egentligen inte vad jag skulle göra...
 
•Jag har inte gråtit på flera veckor, vilket känns riktigt bra c:
 
•Jag ÄLSKAR mina vänner! Dom är det som gör att mitt liv blir händelserikt.
 
•Jag gillar inte att träffa personer från min gamla skola/klass, jag ville vidare i livet och gillar inte att prata med dom, I just don't.
 
•Jag ogillar människor som jag inte känner.... Eller asså inte på det sättet, jag gillar inte när folk kollar konstigt på mig eftersom att dom inte känner mig, därför ogillar jag människor jag inte känner.
 
•Jag älskar att prata engelska och har försökt få min mamma att börja prata engelska med mig men hon har dissat ideen :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0