var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Röriga jag

Gud vad jag har haft tråkigt idag! Det ända jag har gjort är att jag har suttit hemma i min säng och kollat på en datorskärm -.- Ska träna Zumba efter maten sen i alla fall. Jag vet inte men det här har i alla fall inte varit min dag. Jag vaknade och ville bara sova mer!
Orkar inte med den här dagen! 
Det regnade också men ingen ville typ dra ut D: käänner bara mig astråkig!!
Blööööhhhh! Måste göra nånting av mitt liv! :P
Har inte insperation till något, vill fixa om lite i mitt rum men vet verkligen inte hur jag ska göra! Sen vill jag bara rensa ur min garderob och fixa nya kläder och skor. Använder typ bara hälften så vi får se hur det blir med det.
Ska äta snart kanske.
Sen i helgen är det Psp så då ska jag och Klara ha paintball marathon! Så hon ska vara här eftersom mammi åker på rockfestival. Elakingen hon är så ämnar hon mig ;) Haha nää, men det är inte världens big deal.
Men jag ska nog sätta mig i min älskade klädkammare och bara chilla runt! vill fixa allting lite bättre! Jag vet ju knappt vart sakerna finns :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0