var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tjollahopp

Nu sitter jag och tråkar men ska dra till skolan om typ en halvtimme så jag tänkte blogga lite ^^
Igår var det nice, det var ju Rockbjörnen på Grönan så jag och Klara drog dit och kollade, vi stog längst fram ^^ Men innan det började så såg jag att Jimme gick en bit ifrån så jag sprang fram för jag ville ha ett foto med honom, men han behövde skynda sig för dom skulle fixa något antar jag :C Blev lite ledsen då :c Men sen efter så tänkte jag springa fram då, men han försvann :c Men det kommer ju i alla fall andra tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0