var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Tonight is the night

Vill ut och springa, men ingen kan/vill.
Vill träffa Dig, men vad ska jag säga?
Jag vill att någonting ska hända! Men vad skulle kunna hända?
Jag vill att regnet ska komma tillbaka. Jag vill ställa mig regnet och bara få stå där. Bara få vara.
Jag vill veta hur allting kommer bli.
Jag vill veta om mina tankar är på riktigt.
Jag vet inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0