var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

TÖNT!

Har hängt på Ung08 dom senaste dagarna typ... Eller inte riktigt men vi kan låtsas så blir ni glada c: Det är väl trevligt där, eller det är det, om man är med rätt personer ^^ Har varit där med Klara och Maya och vi har haft väldigt trevligt måste jag säga.
Ikväll ska jag i alla fall ut och springa som en tönt och sen blir det väl mys eftersom att det är lördag :3 Blir nog en dusch i alla fall. Sen måste jag och Klara dra och köpa mat eftersom att det är den efterlängtade KENT KONSERTEN imorgon!! :DDD Är fett taggad och happy och allt!! Vi kommer sitta där i cirka 11 timmar innan, men det kommer det vara värt, man vill ju komma långt fram :3
Sen så har min mamma retat mig eftersom hon har köpt en present till mig(fyller ju år om typ en o en halv vecka) och går runt och säger det hela tiden >.< TÖNT! Men jag vill veta vad det är!
Orättvist tycker jag.
Gammal och Random bil på mig och Klara från no:n nån gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0