var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vackert väder!

Tror inte att det blir något ut och spring med Klara eftersom att det regnar väldigt mycket just nu :P Lite synd, men får väl ta och dansa lite Zumba istället ^^
Måste bara säga att jag verkligen älskar när det regnar(om jag inte fixat mitt hår asmycket så att det bara förstörs)! Tycker att det är mysigt och sen tycker jag seriöst att det är asromantiskt! ^^
Men liksom tänkt dig att det spöregnar ute och du precis har kommit in med personen du älskar. Ni är inte helt dyngsura än men fortfarande blöta, så ni gosar in er i en massa filtar och dricker eller äter något gott till en asbra eller super gullig film. Det är ju hur mysigt som helst! Eller att ni är ute och det börjar regna, så han lånar dig hans jacka eftersom att han vet att du fryser mer än vad han gör, det är ju hur gulligt som helst!! :D
Aja ska snart äta och sen får det väl bli Zumba, sen tror jag att jag ska gosa ner mig och kolla på en disneyfilm :D
Juste fixade nya naglar idag så det kanske det kommer komma bild på snart :)

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag statat en ny omgång av 'Dagens blogg' där du kan få visas för mina läsare!
Anmäl dig gärna här --> http://semlanofc.blogg.se/2012/august/vinnarnaen-ny-omgang.html#comment :D

2012-08-04 @ 08:58:02
URL: http://semlanofc.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Fin blogg du har!
Jag har en frågestund på min blogg och det skulle va jätte kul om du frågade något! (Länkar alla som ställer frågor) http://jaasses.webblogg.se/2012/august/fragestund.html#comment (direkt länk)
Annars vad ska du hitta på idag? :)

2012-08-05 @ 01:39:42
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0