var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Welcome to our little family :D

HEEEEJ allihopa :D
Jag vet inte men jag är verkligen asglad nu ^^ Det kan ju ha varit för att jag åt en cocosboll :o Onej! Nu kommer jag vakna upp imorn som en köttbulle! :P
Idag var vi på Hypersports ute bana eftersom att dom hade att tjejer fick testa på paintball, så vi åkte dit och spelade och det var riktigt roligt att få möta personer som ändå inte spelat så många fler gånger än vad vi har :) Men sen innan vi skulle dra så frågade vi några tjejer om dom tänkte fortsätta spela, och det var en tjej som ville så nu är vi 4 i laget :D Hon verkade väldigt trevlig! Hon tog i hand. Det gjorde henne trevlig :D
Vi ska träna med henne om en vecka så det ska bli spännande :3
Ska ta och duscha snart tror jag eftersom att man blir VÄLDIGT varm när man spelar, och sen blev jag skjuten på masken... IGEN så jag har färg i håret D:
Stackars lilla mig!
Herregud jag ler med yänderna på en bild! AMAZING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0