var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

4 December

Har suttit och kollat de två senaste avsnitten av Mysteriet på Greveholm och druckit varm choklad ^^ Asmysigt eftersom att det är snö ute och har bara några tända ljus som lyser upp allting! Nu ska jag snart träffa Felix och sen ska jag kanske iväg, vi får se!
Men från att gå från en grej till en helt annan så tänkte jag berätta att jag håller på att knåpa ihop en ny och snygg vinter design! Ända problemet är väl att när jag väl kommit på en super idag så upptäcker jag att den kommer se ut som en kopia av bloggarna jag läser och det vore ju inte så kul, men nu har jag kommit på en bra ide! Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0