var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fredag!

Idag har jag en massa att göra, känns bra!
Först ska jag åka till Klara om ett tag för hennes pappa ska fixa Photoshop på min dator, riktigt trevligt av honom :) Efter det ska jag och Maya åka en snabbis till Heron City, efter det ska jag dra hem, packa ner lite stuff och göra en macka och sen ska jag åka till gården för inatt är det lan igen ^^ Inte för att jag riktigt spelar något, men det är ju så roligt att vara med folk C:
Jag kommer säkert tråk blogga inatt men det får ni leva med.
Här kommer dagens facelook i alla fall. Gjorde en rosett i håret ^^
Btw, hittade en gammal bild, måste bara säga till Maya. Du är ett riktigt fint charmtroll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0