var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Myshelg!

Den här helgen ska jag bara ta det lungt och mysa! Felix ska sova här så vi ska ner och handla lite godis och sånt senare och sen blir det film och så. Ska också "hjälpa" mamma att baka lussekatter, egentligen så blir det nog mer att jag äter upp dom när de är klara, men ändå ^^
Jag hoppas i alla fall att ni har en lika mysig helg som jag har så ska jag försöka fixa lite bilder till nästa uppdatering!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Vinn ett presentkort på Zodezo i dagens lucka i julkalendern :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-10 @ 03:51:57
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0