var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snökaos

Som nog de flesta vet så har det ju varit snökaos idag, men helt ärligt, det ser ju asmysigt ut! I alla fall på vägen så tultade jag och Cici hem och vid kyrkan så hade vi askul och lekte runt i snön ^^ Jag sitter och snackar med Felix nu, så vi ska göra något snart C: Happy!
Så ser det i alla fall ut utanför mitt vardagsrum. Vackert men inget kul ställe att vara i :/
Sen säger de ju att jorden går under snart, tror själv inte på det men om det skulle hända. Vad vore det sista ni verkligen ville göra innan allting tar slut? 
Tycker själv att det är en svår fråga, men skulle nog vilja dela den sista stunden med de jag älskar. Egentligen är det ju en ganska hemsk tanke, de säger att vi kommer dö om 16 dagar och som sagt så tror jag inte på det, men tänk om det verkligen händer...

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!

sv: Ellerhur visst blev de? :D Kramar Louise Nosebleed!

2012-12-05 @ 18:51:57
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0